قیمت فروش گلدان پلاستیکی بزرگ پایه دار


گلدان پلاستیکی بزرگ معمولا حجم داخلی بسیار زیاد برای رشد ریشه گیاهان دارد. همچنین به همراه یک زیر گلدانی همرنگ خودش عرصه می شود. در کل بدنه این گلدان ها ضخامت یکسان دارند. قیمت فروش گلدان پلاستیکی بزرگ پایه دار نسبت به بدون پایه این گلدان ها بالاتر خواهد بود. گرچه قیمت این محصولات با توجه به پارامترهای مختلفی ازاعم از ضخامت و اندازه و کیفیت و دیگر گزینه ها صورت می گیرد اما پایه دار و بدون پایه بودن این گلدان ها هم تاثیر زیادی در ارائه قیمت این محصولات خواهد داشت.

قیمت فروش گلدان پلاستیکی بزرگ پایه دار

قطر دهانه انواع گلدان پلاستیکی بزرگ

قطر دهانه انواع گلدان پلاستیکی بزرگ اصول سایز بندی گلـدان این گونه توصیف شده است که اغلب گلدان ها را با توجه به اندازه قطر دهانه آنها شماره گذاری می کنند. سایز گلدان های بزرگ پلاستیکی هم مانند دیگر گلدان ها با ابعاد مختلف مشخص می شوند.

گلدان پلاستیکی نوعی گلدان است که از پلاستیک تولید می‌شود. گلدان های پلاستیکی معمولاً برای کاشت گیاهان و سبزیجات استفاده می‌شود. گلدان های پلاستیکی از نمونه‌های خیلی کوچک برای گلدان های کاکتوسی تا نمونه های خیلی بزرگ با دهانه ها۶۰ سانتی متری متغیر هستند. گلدان های پلاستیکی یک ظرف از جنس پلاستیک با دهانه قطورتر از بدنه خود است که معمولاً با یک لبه پلاستیکی از بدنه ی خود جدا هستند.

به طور کلی در تولید این گلدان ها اصول سایز بندی به صورت های مختلفی انجام می شود. سایز گلدان ها بر حسب قطر دهانه آنها اعلام می شود. همچنین سایز بندی گلدان ها با واحد سانتیمتر سنجیده می شود. اما قطر انتهای گلدان های پلاستیکی برابر سه چهارم قطر دهانه ی آنهاست و ارتفاع آن حدود چهار پنجم قطر دهانه آن است.

گلدان پلاستیکی سایز 1 یکی از محصولات تولیدی با سایز بندی های متفاوت است که در ردیف سایز بندی های گادان های سطلی قرار دارند. تولیدکننده گلدان های پلاستیکی با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و با استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب، و اهمیت به کیفیت و دوام کالا، راحتی و زیبایی را به خانه های شما هدیه می‌کند.

شرکت تولید گلدان پلاستیکی بزرگ

شرکت تولید گلدان پلاستیکی بزرگ شرکت تولید گلدان پلاستیکی مجری ساخت و تولید انواع مختلف گلدان ها با تجهیزات تزئیناتی در کشور می باشد که با مشارکت تولید کنندگان ظروف پلاستیکی تاسیس شده است. شرکت تولید این گلدان ها با سرمایه گذاری اولیه بسیار ناچیز به منظور افزایش توان عملیاتی، کار خود را آغاز شروع کرد.

این شرکت با قیمت بسیار خوبی در سراسر کشور در برپایی و سازماندهی تولید گلدان های پلاستیکی در حال کار هستند. همچنین قیمت گلدان پلاستیکی با توجه به کیفیت مواد اولیه این گلدان ها صورت می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید