قیمت عمده گلدان پلاستیکی بزرگ مستطیل


قیمت گلدان پلاستیکی بزرگ بر اساس کیفیت و مواد اولیه‌ی آن می‌باشد که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع می‌شوند‌. گلدان‌های پلاستیکی بسیار متنوع بوده و یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی ترین گلدان‌ها می‌باشد که این امر باعث فروش بالای انواع گلدان پلاستیکی شده است. خرید عمده و کلی گلدان پلاستیکی باعث کاهش در قیمت نهایی آن می‌شود و برای خریدار سود آوری بیشتری داشته و در هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

قیمت عمده گلدان پلاستیکی بزرگ مستطیل

نقش گلدان مناسب بر میزان رشد گیاه

نقش گلدان مناسب بر میزان رشد گیاه

گلدان‌ها تاثیر زیادی در رشد و سلامتی و زیبایی گیاهان دارد. گلدان‌ها در جنس‌های پلاستیکی، چوبی، سفالی، سرامیکی و غیره در بازار موجود می‌باشد که هر کدام یا برای همه‌ی گیاهان یا برای بعضی گیاهان مناسب هستند‌. یکی از ویژگی‌های مهمی که گلدان باید داشته باشد تا گل و گیاه سالم بمانند و به خوبی رشد کنند، داشتن سوراخ‌هایی در ته گلدان می‌باشد یا به صورت اصولی‌تر دارای زهکشی باشند‌. زهکشی باعث می‌شود‌ تا آب اضافی از گلدان خارج شود و ریشه‌ی گیاهان پوسیده نشده و دچار بیماری‌های قارچی نشوند. نبود زهکشی باعث توقف رشد و از بین رفتن گیاهان می‌شوند.

گلدان باید متناسب با گیاه باشد هر چه گیاه بزرگتر باشد طبیعتاً گلدان نیز باید بزرگتر باشد تا به ریشه و ساقه‌ی گیاه فشار وارد نشود و باعث آسیب رساندن به گیاه و کج شدن آن نشود. خاک در گلدان‌های کوچک هم خیلی زود خشک می‌شود و باید هر روز به گیاه آب داد و این کار نیز ممکن است گیاه فقط در ریشه رشد کنند و زیاد شوند و خود گیاه رشد نکند. پس گلدان را باید طبق اندازه‌ی گیاه خریداری نمود. جنس گلدان هم در رشد گیاهان و سالم ماندن آن تاثیرگذار است. بعضی گیاهان در برابر خشکی مقاوم هستند و احتیاج زیادی به آب ندارند و در این شرایط به خوبی رشد می‌کنند، برای این نوع گیاهان مانند کاکتوس، سانسوریا، ساکولنت و‌…. گلدان سفالی بسیار مناسب است. و برای گیاهانی که به آب زیادی احتیاج دارند گلدان‌های پلاستیکی مناسب هستند چون گلدان پلاستیکی رطوبت را حفظ می‌کند و خاک گلدان مرطوب می‌ماند و باعث می‌شود گیاه به خوبی رشد کند.

خرید عمده گلدان پلاستیکی بزرگ

خرید عمده گلدان پلاستیکی بزرگ

خرید گلدان پلاستیکی در ابعاد بزرگ و دیگر اندازه‌ها از طریق شرکت‌های بزرگ تولید و پخش پلاستیک به صورت عمده و کلی در فروشگاه‌های و مغازه‌های مربوطه در سراسر کشور توزیع و عرضه می‌شود. خریداران برای خرید عمده علاوه بر خرید مستقیم و حضوری از مراکز تولید از طریق مغازه‌های پلاستیک فروشی در شهر خود نیز می‌توانند انواع گلدان‌های پلاستیکی را تهیه نمایند.

در سال‌های اخیر خرید و فروش‌های اینترنتی هم رونق بسیاری پیدا کرده و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و شناخته شده، گلدان‌های پلاستیکی بزرگ و غیره را به صورت عمده و جزیی با بهترین و مناسب‌ترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید