فروش گلدان پلاستیکی آویزی مرغوب


انواع مختلفی از گلدان های آویز ای وجود دارد که یکی از آنها گلدان پلاستیکی آویزی است این گلدان که با طرحی ساده اما زیبا به سقف آویخته می شود می تواند مکمل خوبی برای دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما باشد اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون زیبا با انبوهی از گلهای متنوع هستید می توانید از گلدان های سقفی در دکور خود استفاده نمایید. گلها وقتی از سقف آویزان شوند منظره ای زیبا را برایتان تداعی می کنند.

فروش گلدان پلاستیکی آویزی مرغوب

5 ویژگی گلدان پلاستیکی آویزی مرغوب

5 ویژگی گلدان پلاستیکی آویزی مرغوب ویژگی های متعددی برای گلدان های پلاستیکی آویزی وجود دارد از جمله سبک بودن آنها که خطر سقوط از بالا بر روی افراد و یا زمین را کاهش می دهد و ویژگی دیگر این گلدانها ارزان بودن قیمت آن هاست همینطور می توان به حجم بالا و چگالی آنها اشاره نمود. ویژگی دیگر این گلدان ها رنگ بندی متنوع آنها است. همچنین تنظیم دمای گلخانه ای برای رویش بهتره گل را می توان از ویژگی های بارز گلدان پلاستیکی مرغوب و آویزی دانست.

گلدان های آویزی در سایز های مختلف و طرح های مختلف به ما این امکان را می دهند تا دکوراسیون دلخواه و ایده آل خود نزدیکتر شده و هر آنچه برای زیباتر ساختن محیط منزل و یا کاریمان در ذهن داریم را بتوانیم به مرحله اجرا برسانیم.  گلدان پلاستیکی بزرگ و یا گلدان های پلاستیکی متوسط و کوچک در کنار هم فضای یک باغچه سقفی را برای ما به ارمغان می آورند که این حس را به شما می دهد درون یک باغ هستید. امروز استفاده از گلدان های سقفی در تمام دنیا مود شده است و به همین منظور ما تصمیم به تولید نوعی خاص از گلدان های سخت می گرفتیم که علاوه بر سبک بودن از نظر وزن سازگار بودن با محیط گلخانه‌ای بتواند قیمت مقرون به صرفه ای را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

قیمت گلدان پلاستیکی آویزی بزرگ

قیمت گلدان پلاستیکی آویزی بزرگ عوامل مختلفی در در تعیین قیمت گلدان پلاستیکی تاثیر گذار است از جمله کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در تولید این گلدان ها که می تواند از مواد درجه یک و یا سایر مواد باشد و نیز سایز گلدان که تاثیر زیادی در قیمت آن دارد.  اما به طور کلی قیمت گلدان پلاستیکی در بازار از پنج هزار تا صد هزار تومان با توجه به این ملاک‌ها متغیر است. در صورتی که قصد خرید یکی از گلدان های سقفی آویزی را دارید ما توصیه می‌کنیم که گلدان‌پلاستیکی را به عنوان یکی از بهترین نوع گلدان های آویز انتخاب نموده و خریداری نمایید.

جهت دسترسی آسان تر شما به انواع گلدان پلاستیکی ما این امکان را برای شما در سایت خود فراهم کرده ایم تا بتوانید علاوه بر دیدن تصاویر انواع گلدان آویزی پلاستیکی بهتر برای خرید تصمیم گیری نموده و نیاز به حضور فیزیکی در بازار را نداشته باشید.

در صورتی که قصد خرید یکی از گلدان‌ها را داشته باشید می توانید با برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی و یا مرکز فروش در سایت پس از مشورت با کارشناسان فروش ما نسبت به تکمیل ثبت سفارش خود اقدام نموده و پس از پرداخت هزینه گلدان خریداری شده از طریق درگاه بانکی موجود در سایت آن را ظرف مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت آینده در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید