فروش عمده گلدان پلاستیکی چهارگوش


اکثر پرورش‌دهندگان گل و گیاه و خریداران آن به دنبال مراکز فروش عمده گلدان پلاستیکی چهارگوش هستند که قیمت مناسب و ارزان داشته باشد .گلدان پلاستیکی و دیگر محصولات پلاستیک توسط کارخانه های تولید و به بازار عرضه می گردد فروش عمده گلدان پلاستیکی باعث کمتر شدن قیمت این محصول می‌شود .شرکت‌های مختلف در کشور انواع گلدان های پلاستیکی را در دسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه می کنند.

فروش عمده گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدان پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه

گلدان پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه برای نگهداری گل و گیاه در منزل خرید یک گلدان مناسب حائز اهمیت می باشد. گلدان‌ پلاستیکی به دلیل داشتن مزایای زیاد گزینه خوبی برای خرید می‌باشد و جابجایی آن به آسانی امکان‌پذیر است. در گلدان پلاستیکی رطوب حفظ می شود و خاک برای مدت طولانی خیس و مرطوب می ماند و آبی که به گلدان داده می شود سریع تبخیر نمی‌شود.

گلدان پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و بسیار محکم و سخت می باشد مواد به کار رفته در تولید این گلدان ها غیر سمی بوده و این گلدان در برابر ضربه مقاوم بوده و به راحتی نمی شکند و و نسبت به گلدان های دیگر قیمت مناسب تری دارد.

گلدان پلاستیکی در طرح های مختلف و با رنگ های متفاوت زیادی تولید می شود .ابعاد و اشکال این گلدان ها بسیار متنوع می‌باشد. گلدان پلاستیکی دارای تعداد مناسبی سوراخ زهکشی است و آب اضافی داخل گلدان از این سوراخ ها خارج می شود و از پوسیدگی ریشه جلوگیری می‌کند. ریشه گیاه به وسیله این سوراخ ها تنفس می کند.

گلدان بر حسب نوع گیاه خریداری می شود برای مثال گل کاج مطبق بر خلاف سایر گل ها به گلدان پلاستیکی نیاز دارد و در آن بهتر رشد می کند. ضخامت گلدان پلاستیکی در کل بدنه آن یکسان است و در برابر ضربه مقاوم می باشد .گلدان پلاستیکی زیر گلدانی جداگانه و همرنگ خود دارد و در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

گلدان پلاستیکی در برابر آفتاب تغییر رنگ نمی دهد و حالت ثابتی دارد و ضد ضربه می باشد این گلدان به راحتی و آسانی تمیز شده و در برابر آسیب ها مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد.

سفارش گلدان پلاستیکی چهارگوش طرح دار

سفارش گلدان پلاستیکی چهارگوش طرح دار گلدان پلاستیکی چهارگوش و طرحدار در سایزهای کوچک و بزرگ تولید می‌شود و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند سفارش گلدان چهارگوش از طریق همین وب سایت امکانپذیر می باشد. اگر قصد خرید انواع گلدان چهارگوش را دارید می توانید با کارشناسان فروش خبره و باتجربه در این سایت تماس بگیرید و لیست انواع گلدان های پلاستیکی چهارگوش را با تنوع رنگی بالا و قیمت آن ها را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید