خرید عمده گلدان پلاستیکی مربعی


افرادی که عاشق گل و گیاه هستند و میخواهند آن را برای نمای داخلی یا بیرونی خانه‌ی خود یا حتی در محلی که کار میکنند استفاده کنند اغلب ترجیح میدهند از گلدان پلاستیکی مربعی برای قراردادن گل و گیاه خود استفاده کنند. ابن گلدان ام طرح های متنوعی دارد و هم در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ است. خرید عمده گلدان پلاستیکی مربعی به علت آنکه در کاهش قیمت اثر بسزایی دارد به صرفه می باشد.

خرید عمده گلدان پلاستیکی مربعی

مقایسه گلدان پلاستیکی و بتنی

مقایسه گلدان پلاستیکی و بتنی

در بازار گلدان‌های زیادی برای انواع گل و گیاه و درختچه وجود دارد که بنابر معایب و مزایای هرکدام،میزان استفاده‌‌ی افراد از انها نیز کم و زیاد میشود.

گلدان‌ سیمانی که به آن بتنی هم میگویند از جمله گلدان هایی است که میتوان برا کاشت انواع گیاه و حتی درختچه و در سایزهای مختلف از آن استفاده کرد.

این گلدان دارای عمر طولانی هست و با طراحی های گوناگون تولید میشود ولی به دلیل آنکه درون آن اهک وجود دارد امکان دارد به گل و گیاه اسیب برساند و در قیاس با گلدان پلاستیکی ،هم گران قیمت است و از لحاظ وزنی نیز بسیار سنگین است.

اما گلدان پلاستیکی نسبت به گلدان بتنی از لحاظ وزنی سبک تر است و دارای قیمت مناسبی میباشد.

گلدان پلاستیکی در اثر سرد بودن یا گرم بودن هوا ازبین نمیرود.این محصول با کیفیت های مختلفی در بازار تولید میشود که هر چه کیفیت پلاستیک بهتر باشد دارای ماندگاری طولانی تری است،که با توجه با مقایسه این دو افراد به بیشتر سمت خرید گلدان پلاستیکی می‌روند چون هم هزینش مناسب است و هم گیاهان اسیب کمتری در آن میبینند.

بازار فروش گلدان پلاستیکی مربعی

بازار فروش گلدان پلاستیکی مربعی گلدان های پلاستیکی در مدل های مختلف مربعی،مستطیلی،دایره ای در بازار تولید میشوند که در این میان فروش گلدان پلاستیکی مربعی با تقاضای بالایی رو به رو شده است.قیمت گلدان مربعی بستگی به اندازه گلدان، جنس گلدان و کیفیت مواد به کار رفته در آن، دارد که بعضی از این گلدان ها به شکل چهار گوش معمولی و بعضی دیگر به شکل چهار گوش طرح دار و فانتزی تولید میشوند.

فروش گلدان‌های پلاستیکی به علت مزایایی که دارد مثله قابلیت جا‌به جایی،تعویض آن در صورت نیاز گیاه به گلدان بزرگتر، و…طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است که این گلدان ها در مدل‌های ساده یا طرح دار و با جنس و کیفیت مختلف تولید میشوند.

فروش گلدان پلاستیکی مربعی به صورت تکی یا عمده انجام می‌گیرد و خریدارانی که آن را به صورت عمده میخرند به سودشان است چون میتوانند آن را با قیمت مناسب تهیه کنند.

برای خرید این محصول هم میتوان به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری ان را تهیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید