توزیع عمده گلدان پلاستیکی سفید


گل های گلدانی یکی از پایه های ثابت تزئین محیط های مسکونی، اداری و تجاری بوده و به دلیل حس خوبی که به انسان منتقل می کند با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. برای نگهداری از گل ها عموما از گلدان های پلاستیکی استفاده می شود که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر رطوبت نیز مقاوم است. مجموعه ما توزیع عمده گلدان پلاستیکی سفید را در سراسر کشور انجام می دهد.

توزیع عمده گلدان پلاستیکی سفید

گلدان پلاستیکی چه مزایایی دارد؟

گلدان پلاستیکی چه مزایایی دارد؟ همانطور که در ابتدا اشاره شد، استفاده از گل و گیاه در محیط زندگی و کار علاوه بر زیبا تر شدن محیط، باعث انتقال انرژی مثبت شده و حس حضور در طبیعت را به افراد انعکاس می دهد.

اما شرایط نگهداری و پرورش گل ها نیز مهم بوده و لازم است از گلدان های مناسب این کار استفاده شده تا از بروز آفت در گل ها جلوگیری شود. همچنین گلدان باید از استحکام کافی نیز برخوردار بوده تا در اثر فشار و ضربه دچار آسیب نشود.

گلدان های پلاستیکی به دلیل داشتن بدنه غیر قابل نفوذ و دارای سطح صیقلی، به راحتی قابل شست و شو و ضد عفونی شدن هستند و هنگام تعویض خاک گلدان می توان از پاکیزگی آن مطمئن بود. در صورتی که در گلدان های سفالی نمی توان بدنه را به طور کامل شست و شو و ضد عفونی کرد و ممکن است باکتری ها در منافذ کوچک بدنه گلدان باقی بمانند.

مقاومت در برابر ضربه و فشار را می توان یکی دیگر از مزیت های گلدان پلاستیکی دانست‌. گلدان های پلاستیکی در مقایسه با گلدان های سفالی مقاومت بیشتری از خود نشان داده و در صورت وارد آمدن ضربه و یا سقوط از ارتفاع و افتادن بر روی سطح سخت، دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود‌.

از دیگر مزایای گلدان های پلاستیکی می توان به ضخامت کمتر آن نسبت به گلدان های سفالی اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا گلدان جای کمتری را اشغال نموده و به خصوص در مکان هایی که چندین گلدان باید در کنار یکدیگر قرار بگیرد، گلدان های بیشتری را می توان جای داد.

خرید گلدان پلاستیکی سفید مربعی

خرید گلدان پلاستیکی سفید مربعی گروه ما عرضه کننده انواع گلدان های پلاستیکی بوده و فروش گلدان پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی مربعی را به طور عمده و مستقیم و با قیمت بسیار رقابتی انجام می دهد.

گلدان های ارائه شده توسط ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دوام آن را به طور کامل تضمین می کنیم. سفارشات دریافتی در کمترین زمان ممکن تولید شده و به مقصد ارسال می گردد. امکان همکاری بلند مدت با فروشندگان لوازم پلاستیکی و همچنین شاغلین در زمینه پرورش و فروش گل و گیاه نیز فراهم شده است.

خواهشمند است جهت خرید گلدان پلاستیکی با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید